One of the best CBG I've tried, considering price vs quality. Very smooth.
Bon produit qui fait son effet. Manque un peu de goût pour mon palais mais ce n'est que personnel.
J'espère que le cbd dans son ensemble va continuer d'évoluer dans se sens👍
Verkligen ett av de bästa sätten att få en uppfattning om det. Jag lutar åt Golden Static...
Det var verkligen en bra presentidé – en riktigt god sort som jag har sparat en del av! Den kommer väl till pass...
Som alltid med Mama Kana är kvaliteten garanterad:
Blommorna är snyggt skurna och innehåller väldigt få, om ens några, kvistar
Smaken och effekterna är tydliga 👍👍
Kort sagt, slå till utan att tveka – perfekt för en skön och avslappnad kväll..
En högkvalitativ kvarn i stål med träfinish, perfekt för CBD från Mama Kana
Jag är mycket nöjd med produkten. Bra kvalitet, god doft och ett utmärkt pris-kvalitetsförhållande. Jag rekommenderar den!
Jag är mycket nöjd med Purple Haze CBD Small Buds. Bra kvalitet, god doft och ett utmärkt pris-kvalitetsförhållande. Jag rekommenderar det!
Eftersom den hawaiianska är min favorit är den slut i lager, så jag köpte den här, vilket ju är logiskt – man tänker ju att det är samma sak fast i mindre förpackningar. Men för mig är smaken svagare och utseendet är förstås inte lika snyggt. Det går bra, men jag är besviken – jag ville ha samma sort i mindre förpackning.
När det gäller utseendet och färgen verkar det som om det finns två sorter: en som är ganska grön och en som är ganska grå. Jag tycker att det är konstigt. Den är inte så pjåkig, den påminner mig om en gorilla. Men jag är inte särskilt förtjust i den.
Jag har provat den och gillar den – den har en ganska stark smak och doft, man borde prova den sent på kvällen...
I början var det en kompis till mig som lät mig smaka, och till slut beställde jag 200 g för mitt eget lilla nöje
Det svider lite men är samtidigt milt. Man vänjer sig snabbt. Doftar gott. Precis som alla örter och hasch ska det förstås förvaras i frysen.
3 stjärnor eftersom det är gratis. Smaken är så där… Ingen riktig smak. Effekten finns där. Örten är helt urlakad, säkert för att få ut alla ämnen. Men ja, det går att röka.